10. 10 saker du inte visste om mig

1 När jag var liten visste jag inte jag hur man sa gaderob, utan jag sa galerob.

2 Jag började inte rida förens jag var 9 ungefär.


3 Jag hatar att slå in paket, jätte svårt, och dom blir bara fula, iallafall när jag gör dom, haha!


4 Jag tycker att taylor lautner är den snyggaste killen som finns, lixsom, hur fin är han inte?!♥





5 Jag har alltid haft lätt för att spara på mina pengar, fast just nu är jag pank då jag köpt julklappar :(


6 jag har migrän typ 3 gånger i månaden.


7 Jag hade kolsvart hår när jag var liten.


8 Jag var också hur tjock som helst när jag var liten.


9 Jag har alltid haft svårt för matte.


10 En gång var jag nära på att behöva raka av mitt hår för det var en så stor tova i, haha!





Kommentarer
Postat av: Tess Candemyr

gaberob * xD

2011-12-24 @ 00:56:45
URL: http://tesscandemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0