3. Det här behöver jag träna mer på

Det jag behöver träna på, det är väl att bli av med, asså jag vet inte man ska kalla det tvångstanke?
Men jag tycker det känns konstigt att fatta galopp från trav, så jag gör det nästan alltid från skritt.
Men det är något jag tänker på varje ridpass, så jag försöker verkligen bättra på det, tycker även att det känns konstigt att sakta av från galopp till trav, haha! Så om jag är på dressyrtävling så tycker jag jämt att mina galopp fattningar blir dåliga, men jag får skylla mig själv helt enkelt!
Blir bättre på att sakta av från trav eller så, jag kramar bara på tyglarna och så glömmer jag att hålla om lite med skänklarna, och då stannar han ju istället!
Det är typ det jag kommer på, har säkert mer, men kommer inte på mer nu.





Korviiiis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0