ååååh!

Skrev ju ett inlägg igår om ridpasset, men det kom inte upp! Gud vad iriterande...
Men tar det lite kortfattat då, hann rida 1 varv i ridhuset typ sen kom riddarna in och så skulle dom bygga sin bana, då blev han rädd när dom tog fram alla sakerna, så då bockade han hela långsidan, och han bara gapade så fick inte stopp på han heller, så fick styra in han i väggen istället! Hoppade av efter det för det var jju ingen ide att fortsätta, så gick jag hem.


Sen pyntade jag & Vendela våran julgran! Den blev jätte fin :D Sen åkte vi hem till Vendela, där snöade hur mycket som helst, jätte mysigt, sen kollade vi på sagan om ringen, men då gick strömmen efter halva filmen, så då spelade vi spel istället, sen gick vi och la oss, haha! Sen idag så fotade jag Vendela och Daphne, men dom får hon lägga upp själv någon dag :) Vet inte om hon kommer uppdatera något idag, för hennes dator är ju sönder..
Nu ska jag kolla på gossip girl, men ska fixa några tidsinställda först!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0