Åsikter om Schabrak

Tänkte ta ett litet inlägg om schabrak och vad jag tycker är snyggt osv, för nu är jag ändå hemma från skolan, mådde så illa så ni anar inte, var nära på att spy när jag gick hem.. inte kul!
Kör på lite schabrak från Hööks först!



Detta schabraket tycker jag inte är snyggt alls, gillar verkligen inte den illrosa färgen, och inte loggan heller,
den ser bara klottrig ut?



Detta schabrak tycker jag är väldigt fint, det ser väldigt konstigt ut på bilden, men är mycket finare i verkligheten! Såg en outfit som Fanny (http://ponnyglitter.blogg.se/) hade en gång när hon tävlade, den var väldigt fin, men hittar ingen bild på henne ifrån den tävlingen tyvär.





Detta schabraket från Hööks tycker jag också är jättejätte fint! Har det själv faktiskt, och det är urläckert! Tycker loggan är fin med, fast den är mycket bredare i verkligheten känns det som..?

Nu till schabrak från Cheval :



Detta schabraket gillade jag innan, men gör det inte längre, för det ser väldigt konstigt ut faktiskt, ser lixsom ut som en westernpadd i formen? Och nu menar jag inte att det är något fel med western paddar, men gillar inte den formen riktigt..



Ett ganska gulligt schabrak, men tycker det var alldeles för dyrt, innan kostade detta schabrak 800?! tur att dom sänkt det till 600 nu iallafall.



Vad tycker ni?










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0