Dag 10

10 - Tio saker du inte visste om mig

1. Jag hatar att öppna presenter, känner mig bara självisk typ. Brukar gå in och öppna dom på mitt rum..

2. Jag har två fula vattenödlor, Meteor & Star :* (STAR BET MIG INNAN IDAG!!)

3. Jag har en drömfångare över min säng, så jag drömmer aldrig mardrömmar.

4. När jag var jätteliten, och gick på dagis, så tog jag alltid av mig naken innan jag skulle hoppa studsmatta. Och när mina kompisar följde med mig hem tvingade jag dom också att göra det.. hehe..

5. Jag har en bror som jag inte träffat på typ 7år och inte känner alls.

6. Jag var typ bara med killar när jag gick i fyran, femman, sexan. Vet inte varför :D (Saknar den klassen btw<3)

7. Jag har inte övat till något prov och knappast gjort en enda läxa i 7:an, max två läxor kanske?

8. Sommaren 2010 åt jag & Tess bara baconost, HAHA! Vi (iallafall jag) tog alltid med oss en hel tub till Vissmålen varje gång vi skulle sova där, och absolut INGEN fick smaka. DAAAMN!

9. För några år sedan när jag bodde i Öggestorp och min halvsyster Zanna också bodde där, så red jag och Vendela alltid på hennes rygg på våran studsmatta. Vi hade träns med bett på henne och gjorde typ piaffer och piruetter.. Vi arbetade henne i form också. Efter några dagar hade hon träningsverk i sin nacke.. hahaha!!

10. Jag kan dricka huuur mycket som helst verkligen, det vet nog redan ni som känner mig.. Ska nog satsa på en karriär som alkolist tror jag ;)


GO & GLÁ KEXCHOCKLAAA' -bjuder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0