Dag 2

När och varför jag började rida.

Anledningen till att jag började rida var nog för att min syster red. Började då rida på vissmålen.
Först red jag i en grupp på fredagar. Då red jag mest en shettis som heter Hjärta. Efter detr har jag ridit i massa olika grupper och hoppat fram o tillbaka. Astor, en c-ponny(?) skäck, var en av favoriterna ett tag. Men när han åkte var det nästan bara Daphne som gällde.
Jag började rida lektion för ca. 7 år sen men red ju ponnyridning och så innan dess.
Ett tag red jag väldigt mycket i min kompis stall på bl.a en B-ponny som heter Laeryds Gloria och en c-ponny, Rally!

Gloria :)


Rally♥


Kommentarer
Postat av: Elinor

Wera dåå???!! :o Aariel?

2011-12-15 @ 21:30:09
URL: http://skimmelochskack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0