Dag 3

3 - Det här behöver jag träna mer på

Antar att dom menar inom ridningen?
Jag behöver iallafall få mycket bättre tålamod, öva upp mitt självförtroende och sluta vara så negativ mot mig själv. Alltid försöka hitta iallafall något bra med varje ridpass! Min sits är inte mycket att skryta om heller, haha.. ;)

Om man inte bara ser det "ridmässigt" så behöver jag lära mig ha bättre koll på mina grejer! Slarvar bort saker hit och dit helatiden.. (a) Borde även ta tag i mitt liv och putsa lite oftare, hehe..


Fiiina Rinaldo & Ninnie i somras! ♥

Kommentarer
Postat av: ninnie

åh jag saknar han nästan lite nu!!

2011-12-17 @ 20:26:55
URL: http://randighest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0