Dagen osv!

Precis hemkommen från stallet!
Skolan idag var rätt chill, vi kollade film på de två sista lektionerna! (y)

Stack sedan till stallet med Jennie & Sara. Jag och Sara gjorde våra sysslor typ, och sen red vi lektion. Jag satte på Naldo det raka bettet för att se om han funkade lite bättre på det. Han gick verkligen huuuuur bra som helst idag :') Vet dock inte om det verkligen var för bettets skull, för han grejade med det helatiden och tungan var nog inte mycket på plats idag, haha. Den for åt alla möjliga håll ^^ Är väldigt nöjd med min ridning också, känns faktiskt jättebra just nu! Fick massa bra knep av Maria så ska öva vidare på detta.

Måste även ge en stooor hiss till Fredagsgruppen, bara älskar den! Tycker att den blivit mycket roligare än lektionerna på Torsdagar om jag ska vara ärlig. Älskar att vara i stallet på Fredagar, såå värt det! ♥

Efter ridlektionen grejade vi det sista i stallet och sen åkte jag och Fanny med Maria som skjutsade hem oss till mig. Fanny ska alltså soooova här! Imorgon blir det upp tidigt och ha stalltjänst, rida och städa Marias bil (hur snäll är jag inte då på en skala?!). Blir kanske inte världens bästa uppdatering från min sida :)


Oredigerad bild som Olivia fotade några dagar efter att han vilat några veckor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0