Dagen

Var i stallet redan vid 10 idag. Det började med att Rinaldo tagit sönder sitt täcke för andra gången, förvånad jag blev -.- Men det gick att fixa iallafall! Borstade sedan i någon timme för att sedan bege mig på en uteritt till sandtaget tillsamans med Emmie och Jennie. Vi galopperade och klättrade en del och alla tre skötte sig jättebra. Rinaldo var faktiskt pigg och busade till det ett par gånger genom att bocka, som lite extra krydda på moset såattsäga.



Direkt när vi var hemma så sköljde jag av hans ben och släppte sedan in han i en ledig box så att han fick äta medans jag borstade. När han stått inne ett bra tag så släppte jag ut honom och följde med Sara hem. Vi var där i någon timme bara, för sen blev vi tvugna att åka upp igen för dom hade stallet. Jag hjälpte dom och allt gick 100% felfritt, woho. 

Nu är jag äntligen hemma och har precis duschat ^^ Tänkte sätta mig vid mobilen en stund och lyssna på musik. Försöka sova hyfsat tidigt också. Imorgon ska fläckis få en välförtjänt vila men jag ska ändå upp till stasllet då det är US-möte. Kanske tar in honom och borstar lite med :) GODNATT BLOGGEN!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja det gick ju kanon :)

2011-12-19 @ 09:50:37
URL: http://jstouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0