Dagens ridpass

Ååååh, det gick så himlans bra idag!

Han lyssnade verkligen hela tiden, och satte på snokrem idag med, och det gick jätte bra det med! Körde lite bommar och att mäta avstånd, och att försöka korta upp han så mycket som möjligt osv, för det har inte gått så bra på sistonde, men idag, så klockrent!
Han kortade upp sig så himlans fint, och lyssnade på minsta lilla sak! Helt underbart ridpass verkligen, och jag är så nöjd över min pojk! Sen när jag travade av han så var han lika fin där, stressade inte eller nånting, så är jätte nöjd över passet idag. Fast det kanske ni har fått höra några gånger nu? ;)

Ska fortsätta lite på denna övningen imorgon, sen på onsdag så blir det ett redigt dressyrpass!
bäääst♥



Nu ska jag upp till US, hörs senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0