Farmor

Nu är jag hos farmor. Vi har pyntat julgranen och ätit middag, hihi!
Hon kör mig till skolan imon, börjar halv 1. På nån rast ska jag åka ner till stan och köpa en bok som jag velat ha ett tag. Skadad heter den. När jag slutat ska jag ha utvecklingssamtal. Pappa sa först att han inte pallade det och att det var onödigt, så då övertalade jag ju min lärare att vi inte ville ha nåt. Men då hade pappa visst mejlat så imon halv 4. Efter det ska jag upp till Daphne och rida. Funderar på att sätta igång han nu. Han har vilat till och från i ca 4 veckor. Har ridit kanske fem gånger under den tiden? Tänkte det kunde passa bra nu då jag får en dressyrsadel i julklapp så kanske vi kan komma igång lite ordentligt!
Vill sova hos någon imon, nån som vill ha lite sällskap? (a)
och juste, på svenskan idag kollade vi på en film, Gullivers resor. Den var faktiskt ganska bra! Trodde den skulle vara tråkig och så, men skrattade en hel del. Kan ju iofs varit för att vi igentligen skulle jobbat med språkhistoria som det blev så kul?
Ska slänga upp nåt mer inlägg innan jag ska kolla på film :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0