Godmorgon, eller kanske Godförmiddag?

Haha, jag vaknade precis och klockan är 13.30.. Busig chey! Nemen jag somnade faktiskt inte förrens strax efter fem i morse, så jag behövde nog sova ut lite. Meningen var att jag skulle gå upp när mamma åkte och sen åka ner till salongen en stund efter henne. Men då jag inte har någon ork och att mamma blev arg på mig så förtjänar inte hon någon hjälp!
Vet inte när jag åker till Daphne heller, men det blir nog ikväll. Idag vill jag bara vara hemmma tror jag.

Jag tittade på en film igår, shark night. Den var väl inte asbra kanske, men helt okej! Man blev lite nervös då o då och den var spännande. Men inte en skräckfilm precis ^^


Nu ska jag väl snart äta frulle, vi hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0