Hallåå!

Nu är jag klar för dagen, och jag är jätte nöjd över alla mina julklappar!
Åkte först ut till mina kusiner i Habo, åt frukost där, sen åkte vi hem en stund, sen åkte vi vidare mot Lekeryd, stannade där till halv 7 ungefär.
Sen åkte vi hem, och då kom den såkallade ''tomten'' @Ronny, haha!
Är somsagt jätte nöjd över mina julklappar, tänkte slänga upp bilder på allt nu!

Nytt träns som jag ska ha till vardags, då det tränset jag rider med nu är mitt tävlingsträns igentligen.

Massa krämer osånt.
Silver boots, dom ser guldiga ut på bilden, men det är dom inte, haha!
Mascara
Ny padd, då min andra var sönder.
Tjockare tights.
Ansikts masker, och såndära kräm man har på kroppen, som jag fick utav Tess!
Sims 3 ♥♥
Present kort och bio kort.
Stora t-shirtar!
Tröja med spets.
Flätat skärp.
Lack tights
En eltandborste, hehe (a)
Det var allt, fick lite pengar med, nu ska jag spela sims 3, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Tess Candemyr

kolla så det inte var duschkräm , kommer inte ihåg

2011-12-25 @ 01:12:09
URL: http://tesscandemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0