Hiss & Diss

Hiss :

* Julafton om 3 dagar!

* Scapa schabrak, hur snygga som helst!

* Dracula, även om han typ är oehört knäpp ibland och typ knuffar in mig i väggar, skenar iväg mitt på en väg eller kör lite rodeo ibland så är han bäst ändå, min knäppis ♥

* Min klänning som jag ska ha på julafton har kommit, hehe (a)

* Frasse får en hiss med, för att han är den sötaste och gosigaste shettis som jag vet om, haha♥



Diss:

* Folk som kör förbi fort som attan på vägarna när man rider, lixsom hallå?! Det är levande djur vi sitter på?

* Det nya licens-systemet som kommer gälla 2012, oehört dåligt och mycket dyrare.



Inget mer att dissa nu,  Men vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2 dagar ;)

2011-12-22 @ 14:08:40
Postat av: Läsare

Söt blogg, måste berömma !

Jag läser den varje dag, men jag undrar bara om Vendela fortfarande är med ? :)

Synd ifall hon inte har den med er längre :((

2011-12-22 @ 15:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0