Home Sweet Home

Riktigt gött att komma hem efter två dagars julfirande. Det första jag gjorde var ju iofs att städa och fixa om lite på mitt rum, lagt ihop ännu mer saker som ska ner i garaget. Om ett tag ska vi måla om rummet, fixa till det ordentligt.
Imon ska jag upp till stallet på förmiddagen och sen ska jag åka ner till mamma igen. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på med tjockisen, testa sadeln iaf! Kanske blir en mysig uteritt eller nåt, har inte mycket annat att välja på.

Jag tänkte på en sak.. vi kan inte starta min förra data, men själva datan är ju inte sönder utan bara laddaren så jag kan väl fortfarande rädda alla mina bilder och filmer?! Vore rent ut sagt förjävligt om de försvann!

Nu ska jag väl sätta på en film, facebooka lite och försöka sova. Godnatt!


Charmiga bilder från uteritten, det kommer fler + en film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0