Hos Olivia!

Åkte upp en snabbis till stallet, mockade typ. Åkte hem, packade o drog till Olivia! Så nu sitter jag här ^^
Utvecklings samtalet idag gick väl bra, fick en liten utskällning av pappa efter för jag var katig mot läraren? haha.
Jag har E i slöjd, spanska, samhällskunskap. D i engelska, svenska, historia och idrott. F i matte & musik -.-'
Rätt nöjd ändå, de flesta lärarna säger att om jag fortsätter som jag gör nu kommer jag höja mig snabbt.
Imon ska jag fota Olivia när hon rider Drallen sen följer hon kanske med mig till Daphne och sover hos mig.  Vi ska väl försöka fota en hel del, måste bara komma på vad vi ska fota.. Haha Daphne såklart, men vad vi ska göra oså :)
Nu ska vi facebooka och äta godis♥
Bild från No:n idag, söt groda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0