Julfirande!

Ska snart åka till min farfar, men tänkte uppdatera lite först.
Har varit på a6 idag jag med, köpte julklappar till Maja och jennie, sen när jag kom hem, så kom jag på att jag glömde köpa åt Tess, så hon får sin i efterskott helt enkelt, likaså Vendela.
Köpte till mina föreldrar med, får hoppas att alla blir nöjda med sina julklappar!
Var inne i en smyckes-affär med tess, och då såg jag såklart navel piceringar, blev lite kär, bara väntar på att mamma & pappa ska säga att jag får nu ;)


Hann inte rida idag, men imorgon ska han få ett långt dressyrpass, sen ska han få galoppera av sig lite ute!
Ska även se till att fota en massa på jullovet nu, så att ni får lite nya bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0