@Kullen

Sitter på kullen, på kontoret med Maja, Olivia, Tess och Fanny. Vi chillar vid datan typ.
Jag testade sadeln idag, den var lite vid över ryggen men annars satt den bra. Ska köpa en teddypadd så blir det nog bra. Red en bra bit i skogen, var ute i ca 1,5 timme. Skrittade mestadels men blev en hel del galopp med. Red typ bara på långa tyglar, men kortade en stund och då var han fin! Bästa hästeN.
Imon ska jag försöka ta mig till hööks, har massa pengar och massa saker att köpa! Bl.a ett bett, måste försöka hitta nåt lite skarpare när jag och Elinor rider ut tsm. Ett schabrak, kanske det silvriga med elegance logga. Godslick, hihi. Vet inte riktigt vart jag ska rida, blir nog uteritt :) En runda som jag inte brukar rida. Ska sova hemma hos mamma, älskar huset.

Just nu rostar jag och Olivia mandlar, ändå godiset vi kunde hitta! kalas gott.
Uppdaterar kanske mer sen, hare gött.
Sorry för samma bild, men har inga på den nya datan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0