Lång dag.

Kom nyss hem! Har hunnit med riktigt mycket idag.
Jag vaknade som ni säkert vet, upp på Vissmålen. Vi städade iordning och sedan gick jag och Tess ner och ryktade våra hästar för att sedan bege oss till sandtaget. Jag red barbacka i mjukisbrallor, ingen bra kombination kände jag, så jag rekomenderar det inte!! ^^ Jag gled som en foppatoffla typ, men jag satt kvar iallafall ;) Rinaldo skötte sig jättebra, bockade ett par gånger men det är ju ingen överraskning längre, ganska självklart.

Efter det mockade vi (Jag & Tess) i ungefär två timmar i lösdriftshagen. Vi körde ut cirka 15 kärror med bara LERA från hagen för det gick knappast gå till vattenhinken då det var så lerigt. Vi grusade sedan där, så nu är det riktigt smidigt att komma in och fylla på vatten. Jobbigt, men värt det! Även inne i lösdrfiten så mockade vi och halmade, så nu har dom det bra där ute :) BTW; Jag & Tess har ofta ett "dagens citat", och idag blev det - Grepar må se svaga ut, men ICKE! Hahahaha, ingen förstår sig på oss.. :c

Om en stund kommer Tessan till mig, och så ska vi sova här. Vi ska blogga massor har vi sagt, happy? Sen ska vi nog handla lite tills nyår imorgon som ska hålla hus på Vissmålen (om inte Vendela eller Olivia redan berättat det?).

Aja, men då vet ni vad jag gjort idag och vad resten av mina planer är :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0