Lite presenter!

Har fått både lite julklappar och födelsedags presenter denna veckan, i julklapp utav Maja fick jag ett hårnät, som gick sönder när jag skulle använda det, så det ska bytas, det var hur fint som helst!
Sen i julklapp av Vendela så fick jag en tolksele, men den kommer ju förmodligen inte kunna användas, men den är jag oehört glad över iallafall!
Sen fick jag en födelsedags present utav Jennie & Maja igår med, och då fick jag ett rött schabrak! Hur fint som helst!


Hittar ingen bild på schabraket, men hittade på hårnätet och tolkselen iallafall ;)







Kommentarer
Postat av: vendela

vi ska nog kunna tolka in drallen, det kan inte vara så svårt!

2011-12-30 @ 20:09:06
Postat av: vendela

om det bara ville komma lite snö..

2011-12-30 @ 20:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0