Lite svar

Det var någon som undrade lite om mina hästar och varför jag har dom, så tänkte skriva lite om det nu.
Dracula: Har jag som en rid ponny som jag kan tävla på eller vad man kan säga, eftersom jag och Tamira inte funkade ihop i hoppningen så beslutade jag mig för att skaffa en ny ponny, så då blev det Dracula.
Hoppas på att ha Dracula så länge som möjligt, då jag förmodligen inte växer mer nu, håller mina tummar för det iallafall ;) 


Frasse: Har vi som sällskap, och honom lånar vi utav Maria stigsson, kör även honom ibland och har även tänkt att börja gör lite trick med honom med hjälp av Vendela ;) Hoppas att det går bra för jag tycker det är väldigt kul att hålla på med sånt, haha!

Tamlin: Äger jag fortfarande, men han står på lösdrift och bara tar det lungt! Han rids ibland, och det tycker han är jätte kul! Ska hälsa på han på fredag, kan ta lite bilder på han då :)
hoppas du fick svar på din fråga!
Det är bara att komentera om det är något ni undrar över (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0