Looks like we made it.

Skolan idag gick helt okej, dock hade jag typ glömt hur man åkte skridskor?! Jag och Olivia gled runt där lite för oss själva <3

Idag red jag med Emmie. Vi fortsatte lite med det vi gjorde sist, red på en liten cavaletti några gånger i båda varven först. Efter det arbetade vi dom mer ordentligt med lite öppna/sluta, serpentiner och annat mjukgörande. Han var väldigt ouppmärksam och inte alls kvick för hjälperna idag, och vi fick inte riktigt till rätt känsla. Men jag kan förstå honom efter en vilodag + uterittdag. Så jag är faktiskt jättenöjd! :)

Imorgon vet jag inte riktigt hur det blir.. Ska nämnligen till A6 med Tess, Jennie och Vendela efter skolan (tror det var dom iallafall). Då får han dessvärre vila igen :/ Men jag tror bara Jinaldåå mår bra av det faktiskt <3 Men jag är som sagt inte säker än!

Olivia och jag idag ;)


Kommentarer
Postat av: olivia

snygga vi är!

2011-12-20 @ 20:47:37
Postat av: Allan

Fint jag filmade, va? ;)

2011-12-21 @ 00:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0