Mina julklappar

Är verkligen över nöjd, sååå glad! 


Justin Bieber - Min historia <3


T-shirt från HM, mörkgrön typ


vanligt svart bas-linne från BikBok


Linne från Monki


Kofta från HM


Linne från Monki


Bok ''Flyga Högt''


Läpsyl med smak/lukt av cola, fanta, sprite osv!


500kr


Jätte fin tub-halsduk


En söt liten ask med minttabletter i


Stickad tröja från HM, svart


Vita termobrallor, äntligen ett par som matchar min skidjacka!


Underställs tröja


Hårfön

Utöver det fick jag min dressyrsadel och en ny skidhjälm. Och trots att jag inte önskat mig det och igentligen inte behöver det så fick jag en ny dator :'DDDDD
Bättre juldag kunde det inte bli :*

Kommentarer
Postat av: Tess Candemyr

alla grejer som är från monki är egentligen från sara :D

2011-12-25 @ 19:35:57
URL: http://tesscandemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0