My happy daay

Först var jag i skolan, som ni säkert vet efter mina fina bilder därifrån. Direkt efteråt stack jag upp med Jennie till stallet, fick skjuts upp av Helen sista biten för Tess skulle till Xanti. Jag tog in Nalle och började med att skölja av hans ben och skrubba lite, som vanligt ^^ Släppte honom sedan i en ledig box och fixade hans hink, så åt han ur den medans jag borstade. Han fick även lite hö innan jag gick upp till kullen för att ha US-möte.

Btw så håller jag på att lära mig spela Eminems låt Mockingbird på piano :D Det går kanon, och jag längtar tills jag kan hela, hihi. Jag har klistrat fast bokstäver på pianot på Vissmålen så jag kan öva (a)

Iallafall; US-mötet gick väl bra, och när det var slut så diskade jag all disk, duktig flicka. Tog sedan ut Rinaldo och fick skjuts med Vendela hem.


Älsklingen idag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0