Nemen hallå!

Fick låna Jennies data en stund, tacktack!
Idag kom farmor och hämtade mig så åkte vi upp till stallet, pussade en stund på bebis och gav Elinors mamma och mormor var sin kasse med lite julklappar. Han fick vila idag, men igår gick han otroligt bra! Lyssnade på mig och var lugn. Hoppas han håller sig såhär nu, de känns himmla bra faktiskt. Jag var dock väldigt trött igår, hade feber och var inte så pigg. Hade feber idag med på morgonen. Men hade lovat att följa med till a6 så det var bara att ta ett par alvedoner.
Somsagt gick vi på a6 med Jennie och Sara. Jag köpte två julklappar, en till min ''låtsas'' mamma och en till min gammel mormor. Sen åkte vi vidare till hööks och charlies. Maja köpte en julklapp till mig, asfin/t! Säger inte vad föräns jag har öppnat det på julafton ;)
Kan ju också säga att jag älskar mitt nya hus! Ska ta lite bilder nån dag om det är nån som vill se. Lite litet rum kanske, men det blir bättre när jag har möblerat det som jag ska göra imon.
Just nu sitter jag och Jennie hos Maja, vi har ätit gó mat och ska snart kolla på skräckis.
Ha det så bra:*

Älskling!



Kommentarer
Postat av: Elinor

Daphne är en söt nöt ♥

2011-12-23 @ 09:19:51
URL: http://skimmelochskack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0