ojojojoj

Vilken dålig uppdatering! Men fastnade lite vid sims hemma hos Tess, så glömde att uppdatera, haha (a)
Red inte idag, då det redan var mörkt när vi slutade och så fick jag en plats i en ridgrupp, men den var försent för mig att rida i tyvär. Så han fick vila idag, så ska jag försöka rida imon, bror på om jag hinner, för ska handla julklappar imorgon, sen på kvällen ska jag till min farfar och fira julafton, så får se om jag hinner helt enkelt, bror på hur lång tid det tar uppe på a6 osv!


Ska köpa present till en viss Vendela, Maja, Tess och Jennie med! Och alla i min familj med, vad man nu kan köpa till dom, haha! Förslag? Kanske blir något till mina små pollar med...?
Men nu ska jag fortsätta att dunka Mange bjuder, och fixa några tidsinställda! Hoppas att uppdateringen blir bättre imorgon (:


Vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0