Pluggar

Sitter just nu och pluggar matte. Har prov på Onsdag och jag vill försöka få så bra som möjligt, men det kommer förmodligen gå skit ändå.. Matte är verkligen inte min starka sida!
Us mötet gick väl ganska bra, vi skrev scheman och planerade till alla aktiveteter vi ska ha och inköpnings-listan.
Ska bli riktigt kul! Jag ska ju vara ledare som är med barnen hela tiden tillsammans med Vendela, så vi kommer nog hålla igång väldigt mycket dom dagarna! Vi har väldigt roliga saker med på schemat ;)

Men nu ska jag återgå till plugget, ska fixa några tidinställda först. Ingen mer uppdatering från mig ikväll, så får hoppas att någon annan uppdaterar!
KöttbulleN ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej olivia!

skulle du kunna berätta lite mer om frasse och dracula, och varför ni har dem osv?!;)

men äger du fortfarande Tamlin 2??

och kan inte ni länka till jennie och saras blogg, för man kan typ inte komma inte till deras blogg annars!

skulle bli glad för svar!

och föressten, SUPERFIN BLOGG OCH DESIGN!! Ska följa eran blogg varje dag nu, för ni är verkligen bra på att blogga och ni har inga långa bloggpauser, och det är jättebra tycker jag! fortsätt så hörrni!;))

och ni rider verkligen jättebra!♥

allt för mig, hoppas att du kan skriva om hästarna och kanske be maja och vendel att berätta om deras hästar osv!

tack för mig! hejjdåå♥♥♥♥♥♥

2011-12-20 @ 10:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0