Pyntat julgranen!

Jag och Olivia tog oss an den roliga och kluriga uppgiften att pynta granen. As fin blev den :')
Vi vaknade typ 11 och gick upp till viss vid 12 ungfär. Meningen var att jag skulle filma henne i ridhuset men osmarta som vi är kom vi på att de var lektioner. Vi väntade tills de var slut men hon hann rida typ tre varv sen kom riddarna in -.-
Draken fick värsta afrodampet men det kan ju Olivia skriva mer om sen!
Nu väntar vi på att maten ska bli klar. Pappa hämtar oss vid 4 och kör oss till Daphne! Ska försöka rida på ängen eller likande så det blir lite ordentligt. Han kommer ju dock vara stark som en oxe och pigg som en surikat. Vet inte riktigt hur jag ska greja det..
Och förresten! Ni ska veta vad jag drömde inatt ?!?! Först var jag i stallet med Maja och Tess o bara gick runt, helt plötsligt blev de 1 maj? Vissmålen hade iaf fått in massa pengar så vi skulle visst flyga nånstans.
Maria kom fram till mig och frågade om jag vågade sitta själv i planet på 1:a klass för att alla andra redan satt med nån. Jag sa att jag inte ens vågade flyga.. och sen gick vi upp till kullen oså var de gala HAHA. Helt stör't var de, + att jag hade kört dit daphne så han stog i en av sjukhagarna!

Nu ska vi äta, hörs senare :)
Jag och Buddy i somras^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina Buddy <3

2011-12-17 @ 21:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0