Pytt i panna?

Kom på en sak nu när jag satt och åt, varför heter det pytt i panna? Det låter ju jätte fult, haha!
Men nu till dagen, har bara varit i skolan idag, och det var en vääldigt chill dag kan man säga, vi har kollat på film alla lektioner! förutom idrotten då.
Idrotten var rolig faktiskt, men dansen gick inte så bra för Maja och mig kan man ju säga! Fattade verkligen ingenting, och det var skit svårt, men det kanske inte var så intressant för er att veta? haha!


Men ska inte rida idag, för kom inte hem förens 3, och då hinner jag inte rida, och det går inte rida på banan, för det är det blött överallt.. Så han får vila idag :) Kommer inte kunna rid lektion imon heller, för jag var inte stallvärd i tisdags... Men får väl rida ut istället!
Nu ska jag kolla lite på gossip girl, så ni får mer uppdatering sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0