Ridlektion

Jennie var tyvärr sjuk idag, så jag var stallvärdinna själv. Hennes pappa var där dock och hjälpte till med en del, inte lika kul sällskap kanske men alltid bättre än inget!

På ridlektion hade vi dressyr. Vi övade på tempoväxlingar, galoppfattningar och avbrott. Kan inte riktigt avgöra om ridpasset gick bra eller inte bra.. Han var väldigt lat och stel i högersidan. Jättefin i vänstervarvet dock och gjorde ett par bra skänkelvikningar på diagonalen och fina öppnor :) Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, haha.

Imorgon gäller samma sak; stallvärdinna & ridlektion. Denna gången tillsammans med Sara. Vi har bommar I think, men vet inte vilken hest jag ska rida. Tror det blir Rinaldo ♥



Rinaldo på sin 1årsdag i Danmark:*




Kommentarer
Postat av: Tess Candemyr

Jag hjälpte dig med :D

2011-12-15 @ 22:34:16
URL: http://tesscandemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0