Rosett-dressyr

Var med på rosett-dressyren idag, skulle igentligen haft Albin, men det gick inte så himlans bra igår, så bytte till Dracula istället.

På framridningen var han jätte fin, och ökningarna gjorde han jätte fint då med, allt kändes bra helt enkelt!
Sen när det var min tur så blev han jätte spänd och stark vid vissa tillfällen, men annars tyckte jag att han var duktig! Ökningen blev inte lika bra som på framridningen, kände mig som en studsboll på hans rygg, haha! Skyller på mig själv att den inte blev så bra. Men är ganska nöjd iallafall!


Ska lägga in filmen både från igår och idag, men kommer inte ihåg vad vårat videofy heter..
Så ni får dom antingen ikväll eller imorgon.
Goingar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0