Rubrik

Igår minns jag faktiskt inte vad jag gjorde på dan, men på kvällen red jag Lucifer iallafall. Jag frågade Elinor om hon ville rida Daphne, och efter lite om och men gick hon med på det.
Lucifer var inte alls som han brukar.. onödigt stark och stirrig. Men han skötte sig helt okej ändå, duktig hest.
Vi båda red runt i paddocken. Daphne såg ut att sköta sig, och vi red ganska ordentligt båda två.
Idag vaknade jag konstigt nog halv 2 trots att jag somnade vid typ 1 igår, lite trött därva? Jag städade mitt rum och sen kom mamma och hämtade mig. Daphne vilar både idag och imon, inte okej igentligen men jag hinner verkligen inte.
Imon är det ju nyårsafton, vi är ett gäng som ska träffas på kullen. Vi ska äta och ha de trevligt typ. Jag vet dock inte vad det är jag ska köpa för jag får inte tag på någon, men det löser sig säkert. Nu ska jag väl klä på mig lite kläder och bära in grejer till mitt rum. Just nu har jag nämligen bara en säng och två nattduksbord.

Sötnöt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0