Skor ><

Farmor var lite arg på mig för att jag gick runt i trasiga sommarskor.. Så hon drog med mig till a6 och vägrade åka därifrån förens jag köpt ett par skor. Jag hatar verkligen vinter skor! Finns inga snygga. Men jag ville ju inte vandra runt där i en evighet utan mer göra det till en kort sekund (hahahahaha).
Valde rätt snabbt ett par Converse.
Typ sådär ser dom ut, men märket och skosnörena är svarta. Det är även foder i, ludd typ.
Jag tycker faktiskt inte alls om dom, men det var de ända jag hittade.
De hade varit helt okej om även sulan var svart och mycket lägre, men man kan ju inte få allt.
Kommer nog nästan aldrig använda dom.
Sånna ska de va! ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Jennie :)

Lite svårt att veta vems inlägg, om ni inte skriver namn :)

2011-12-16 @ 22:16:15
Postat av: Andrea

Håller med! :)

2011-12-17 @ 08:39:54
Postat av: olivia

hon glömde det, men då får ni kolla kategorin (:

2011-12-17 @ 11:34:16
Postat av: Jennie

Okiidoki :)

2011-12-17 @ 14:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0