Sorry

Har inte kunnat uppdatera på ett par dar, min laddare till datan är sönder och min mobil bara laggar tyvärr. Kan ju berätta lite kort att dagens ridpass var lite både och typ, i traven gick han hyffsat. Han stack ett par gånger och var en aning bråkig. Han har ju iofs inte gått ordentligt så det blir säkert bättre :) Imon slutar jag vid elva så då ska jag till mitt nya hus som jag (med mamma) flyttar in i imon! Efter det ska jag, maja, tess och jennie, tror jag, gå på a6. Trevligt! Får se om jag rider, det får bli om jag hinner. Just nu ligget jag iaf med värsta huvudvärken och kollar på wallander - steget efter. Ska sova om en stund. Så puss & gonatt <3 /vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0