Vår juuulskinka har rymt!

Haha, godmorgon bloggen och god jul! :)
Anledningen till att bilderna aldrig kom upp igår var för att vårat modem inte funkade i huvudtaget så jag blev förbannad och stängde av datorn.. Men jag tror jag hann spara några, så får väl lägga upp dom sålänge och resten i ett annat inlägg :)

Idag så var jag precis som Olivia "uppe med tuppen". Jag gjorde iordning mig lite snabbt och blandade en härlig röra till Rinaldo som blandannat bestod av julmust, hästgodis, knäckebröd och clementiner ;) Direkt när jag var i stallet, vilket var runt 8.00 så tog jag in honom och fick han äta joxet direkt och jodå, han åt det utan några bekymmer och snabbt gick det också! Sen väntade vi på Tess så att vi kunde rida iväg. Vi red runt Åkarp, men dom ville inte galoppera så jag red en sväng själv också. Mycket mysigare ♥ Han var jättelugn och vi red runt hela Åkarp.

Nu har jag varit hemma en stund och har inget speciellt att göra föränns runt 14.00 när vi ska äta typ. Jag har precis öppnat några presenter ^^ Från Jennie fick jag ett glanschampoo och hästgodis, av Sara ett spö, två nosludd och hästgodis. Jag har inte hunnit få presenterna av andra kompisar och inte heller hunnit ge mina till dom, så vi får ta det i efterskott! Av Vendela vet jag dock redan vad det blir, en tolksele :D Snö, snälla?.. Av min familj har jag iallafall än sålänge fått 1000kr, ett par byxor och två linnen. Vi har alltid som tradition att bara öppna några paket på morgonen och sen öppna resten på eftermiddagen.
TACK IALLAFALL <3

CHILL DILL!!!

Nu ska jag göra Dag 11, sen redigera bilderna och slänga upp dom här, hoppas modemet funkar dåå ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0