A place to crash, I got you.

Det gick åt helvete att rida Rinaldo idag, han måste hata mig typ.
Började med att jag skrittade en runda runt Åkarp, och arbetade honom. Ibland kändes det som att han var oren i något av bakbenen men jag vet inte.. Sen bestämde jag mig för att rida lite på mataki, och han var helt konstig. När jag travade helt normalt så kunde han göra värsta hoppet bakåt/åt sidan och det verkade nästan som att han försökte slänga av mig.. Kände dock inget konstigt i hans gång alls här, och han gick ganska fint också och arbetade. Men jag red så jävla dåligt.. 

Kanske bara var jag som inbillade mig något, jag tror och hoppas det. Ska känna lite på honom imorgon, förmodligen är det väl ingenting.

Jag älskar dig ♥

Borstade även av Holiday + sköljde av hennes ben/hovar, vilket tog sin tid kan jag lova.. Runt en timma tog det, haha! Huur smutsig som helst var hon, över precis hela kroppen.. Men hon är söt, och fick mig självklart på glatt humör igen, som vanligt. Finaste <3

/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0