Arg

Åh så arg jag blir. För det första så hittade jag inte mina So papper (heeej F), för det andra blev jag väldigt sur eftersom inte en j ä v e l kan köra mig till ullared! Och för det tredje blev jag så arg för det med Ullared att jag inte ens orkar räkna matte eller städa mitt rum som jag var så sugen på innan :@

Ne men helt seriöst, har tjatat på mamma sen i jul att jag vill åka till Ullared? "Aa, jag kan inte denna veckan, eller nästa men kanske den efter!" Hah bullshit. Har letat bussresa också, utan resultat.

Pluggningen gick ju åt pipan, ingen idé att försöka när man inte är på humör för det. Istället ska jag gå och duscha, men ska nog blogga lite mer först. Hihi.

Bjuder på ett par bilder på Dracula & Daphne för några veckor sen,



/Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0