Birdwhisperer

Det är ju helt sjukt vad duktig jag har varit. Jag har faktiskt varit ute och gått/joggat i nästan 2 timmar! Det är ganska bra för att vara mig hehe...

Men självklart hade jag mina anledningar. Var först och hämtade en fårskinnspadd och sedan gick jag till eko och köpte tömkörningsgjorden. Gick runt lite på hästavdelningen med. De reade ut lite olika saker, bl.a flugtäcken och eftersom jag inte har något fick ett sånt följa med hem! Ordinare priset var 800, köpte det för 50.

Pratade även med en tjej angående remont-tränset som de endast har inne i brunt, hon gav mig ett nummer som jag ska ringa imorgon. Antingen får de in dem i svart ganska snart, annars skulle de beställa ett åt mig! :)

Efter det att jag köpt tränset ska jag sätta stopp för mitt shoppande helt (om jag inte råkar hitta ett par billiga stövlar). Det sista jag behövde har jag köpt idag PUNKT, haha.


Nu ska jag plugga till sex&samlevnads provet, hörs!

Och juste, påtal om rubriken.. på hemvägen visslade jag och fåglarna svarade hihi.

/Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0