Bushäst

Idag tänkte jag rida lite lätt på utebanan i repgrimma.. gick ju sådär.

Allt flöt på till en början, galopperade runt & runt. Helt plötsligt tvärnitade han och körde undan huvudet så jag ramlade av. Drog med mig halva repgrimman typ så den gick sönder.. synd, jag gillade den!

Gick hem och bytte till hackamoret. Travade bara en bit på vägen, sen skrittade vi hem.

r.i.p<3

Pysslade om Dracula en stund med. Flätade och borstade, sen gick jag en sväng och ner till sommarhagen :)

/Vendela

Kommentarer
Postat av: Daniela

Tjiho, du har blogg! :D

Såg en bild på dig och din ponny på någon sida på facebook , och kunde inte låta bli att titta om du hade blogg:)

Du har verkligen en riktigt, riktigt fin häst! :D

2012-04-28 @ 20:41:00
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0