Duktigaste!

Han var såå fin idag :')
Red ett kort pass, i ridhuset p.g.a vädret, som bestod av 80% skritt men ändå!!

Skrittade först i mellan form och mest runt, la in nån volt ibland. Sen började jag kräva lite mer, ordentlig ställning i hörnen, lite tanke till öppna på långsidorna osvosv. Han var liiite lat, men höll en jättestadig form och var riktigt mjuk i sidorna. Skänkelvikningarna var mycket bättre än vanligt idag, han höll formen hyffsat och hängde med med bakbenen så gott han kunde! De är inte perfekta än, men så mycket bättre.

Travade några varv och det gick minst lika bra som i skritten. Gjorde ungefär samma saker, massa mjukgörande ;)

I avtravningen red jag honom så lågt jag kunde och gosh vilken skillnad jag kände idag! Så låg och rund :love:



... från en uteritt i vintras, så lurvig:*

/Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0