Hallå igen

Har precis kommit hem. Känns nästan lite konstigt att sitta vid min dator.. Har haft en jätte rolig vecka med Vendela även om det var lite lamt ibland och vi bara låg i sängen hela dagen haha ♥
Åkte skidor 3 dagar iallafall, kollade på 4 Harry potter filmer i helt fel ordning och nästan 2 serier Gossp girl ;)

Sovit ut har jag verkligen gjort, så nu är det bara ladda för skolan på Tisdag då eller...?

Mamma och pappa har fixat stallet åt mig hela veckan och så red Sara i söndags. Så nu har han fått vila i 1 vecka så nu ska han komma igång ordentligt!
I helgen är det tävling på JFK, 2 LB:er blir det och hoppas verkligen att det går bra!
Har verkligen saknat min lilla pluttponny ♥




Ska rida ut med Vendela imorgon sen lite trimm i ridhuset, sen bara mysa!

/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0