Härlig dag

Som Oliva redan skrivit var vi på a6, Hööks och Charlies idag!

Det lite konstiga var dock att jag nästan inte hittade någonting som jag ville ha.. tråkigt att det ska vara så när man väl har pengar. Jag hittade iallafall en stickad tröja från JC, jättefin faktiskt! Köpte lite nödvändiga saker också, trosor och strumpor. När vi sedan gick runt på Charlies hittade jag inte heller något speciellt som jag ville ha (förutom typ tränsen för runt 5000). På Hööks däremot blev det lite mer shopping. Eller ah, ett par bruna ridbyxor från CRW, ridstrumpor och bruna lindor :)
Testade ett par stövlar med, men det är riktigt svårt att hitta några som passar när man har långa och smala ben. De som satt bäst var iallafall ett par som heter Hickstead, mjuka skaft med lite bling! Lutar åt att jag köper dem.

Söta farmor kom och hämtade oss och skjutsade oss till stallet när vi var klara.


Var ritkigt underbart att träffa bäbisen idag! Ett inlägg om ridpasset kommer strax :D

/Vendela

Kommentarer
Postat av: Tess Candemyr

Var det sådanna stövlar jag har? :) dem är asgoa dock sitter dem väldigt löst

2012-04-10 @ 16:05:08
URL: http://tesscandemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0