Holiday och Rinaldo

Först red jag Holiday. Började med att skritta bort till Åkarp tillsammans med Tess, för att kolla hur Rinaldo och Adodas hade det typ. Rinaldo åt och såg jättelycklig ut, alltid lika underbart att se<3 Älskade häst! :love:

Vi red tillbaka till Vissmålen och red lite på lilla ridbanan. Hon gjorde otroligt fina igångsättningar till trav idag, helt avslappnad var hon. Vissa avbrott satt faktiskt också, och hon kunde vara lugn även där! Lade ner mest tid på traven idag, red många små volter och ställde henne. Även om det är lite svårt att förstå för henne med hackamore så tycker jag ändå att hon gör det otroligt bra! När jag kände att hon var lugn i traven så kände jag mig klar, galoppen fick vara idag. Det blev inget långt pass alls, och jag red henne inte svettig. Skönt för tjejen! ♥


Rinaldo fick vara idag, tror bara att han uppskattade det. Men imorgon tänkte jag åka dit och ta mig en redig rykt på mitt hjärta ♥

/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0