Holly

Började med att skritta ut en halvtimme. Klättrade lite vilket hon tyckte var vääldigt jobbigt, haha.. Världens bästa kondis har hon ju inte än.

Kände sedan när jag kom in på ridbanan att jag borde nog tagit klättringen efteråt, för hon var helt slut och orkade inte bära sig själv alls. Jag hade verkligen hela henne i handen. Igångsättningarna var inte alls lika bra idag då det var jag som fick hålla upp henne och hon bara hängde liksom.. Jag red lite på en volt och ställde henne allt vad jag kunde, nästan som en början på en öppna (fast det blev ju självklart inte det). Gick helt okej, hon försökte åtminstone. Något positivt idag var väl att avbrotten satt ganska bra, iallafall några utav dom. Galoppen struntade jag i.

Att hon var lite jobbig idag är ingenting jag bryr mig om, jag förstår henne om hon är lite trött i musklerna osv. Hon gjorde absolut ingenting av dumhet utan gjorde allting hon orkade. Imorgon tänkte jag att hon får vila för det förtjänar hon verkligen! :love:

/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0