How do you say goodbye when you've hardly said hello?

Tog in och borstade Holly en stund idag, hon var förvånansvärt ren faktiskt! Fanns inte så mycket att borsta på över kroppen men jag fixade hennes hovar riktigt rena och hovfettade dom, alltid något.. ;) Gav henne även sin hink och sedan fick hon gå ut igen. :love:

Annars har jag väl inte gjort något speciellt idag.. Varit i skolan, som vanligt.. Tog det lite lugnt på kullen en stund också med mina damer, kändes fint och jag älskar dom.


Skaffade Instagram idag också (bara för att sticka ut i mängden såklart..;)). Det är typ EXAKT som bilddagboken, fast lite blandat med facebook typ.. Haha det suger igentligen, men det var ganska kul ändå.. Majaahlin@instagram om ni vill följa! :)

/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0