I hela mitt liv har jag försökt att tänka själv men jag kommer inte längre utan din hjälp.

Stack ifrån skolan idag och red Holly.

Tanken var igentligen att rida lite lugnt på ridbanan, men jag hade verkligen ingen motivation och orkade verkligen inte. Så efter några minuter så bestämde jag mig för att rida ut istället, vilket var så jävla gött. Hon var sååååå duktig och vi kunde trava långa sträckor i en hyfsat bärig form utan att hon ville galoppera.. Släppte henne på ett fält och hon vågade verkligen sträcka ut ordentligt, klappade henne och lät tyglarna glappa så att hon förstod att hon fick springa. Det var jättelerigt inne i skogen och hon var verkligen livrädd för leran, ställde sig och skakade och ville verkligen inte gå över. Men hon litade på mig när jag bad henne, det är precis som att hon stannar och frågar mig om vi verkligen kan gå.. :love: Och självklart kan vi det, haha. Bästa <3

Tog en tur bort till Rinaldo och kollade till det, så braa han såg ut att ha det. Go semester för pojken! :love:

Mina finaste hjärtan


/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0