Igår och idag

Igår red jag Rinaldo till Sandtaget, tillsammans med Sara, Thilda och Jennie. Vi hade med oss fika och saft, fast Rinaldo åt väl upp hälften måste jag väl påstå..? Annars gick väl ritten helt okej, Rinaldo skötte sig kanon hela vägen och gillade livet i allmänhet! ♥

Holly fick däremot vila igår.



Idag ska jag rida dessa två (Holly och Golden).. ;) Samt min egna fjomp. Eftersom det ska snöa/regna i mängder tydligen så får jag väl utrusta mig ganska ordentligt för att kunna rida Holly både till och från Vissmålen.. Väl där får hon väl gå en stund i ridhuset. Golden skulle jag bara mjuka upp ordentligt sa Sara, och samma sak gäller Rinaldo! :)

Annars vet jag inte vad som händer, får väl fixa lite i båda stallen och såntdär. Vi hööööööööööörs!

/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0