Imorgon


Kommer det nog inte bli uppdatering alls från min sida, ska förbereda inför tävling och sen så ska jag på Eric saadés konsert på kvällen. Kommer alltså har fullt upp hela dagen!

Känner redan nu hur stressigt det kommer vara imorgon, jag slutar vid 15.20 och då ska jag bort till stallet och rida Dracula, ta fram allt som ska med på tävlingen och sen hem, vid 6 ska jag vara upp vid Elmia för att komma in på konserten..
Kommer bli sjukt kul och väldigt tufft! Har aldrig varit på något sånt förut.. Och frågan är om man ska ta med sig kamran..? Tror inte jag gör då jag antar att vi kommer få stå upp bland massa folk så då kommer det inte bli något iallafall.






Märkte nu när jag var inne och kollade startlistorna inför tävling märkte jag att den ena klassen är stilhoppning och kände bara att jag kommer dö.. Sitter och kollar på filmer om vad jag ska göra bättre och tänka mer på nu haha!

Ska ha samma outfit's som jag hade förra gången, ljusblått schabrak och ljustblått träns, sen i andra klassen så blir det orangea scapa schabraket och boots!



/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0