Inte okej..

Uppdateringen har inte varit så jätte bra från min sida, men igår hann jag inte. Direkt efter skolan åkte jag och klippte mig, är så sjukt nöjd, Sofie satte i lite löshår helt gratis i färgen rosa/lila
Kan försöka ta nån bild nåndag om jag bara kan lyckas bli bra på nån bild..

Efter frisören så gick jag på bio med Tess, Titanic i 3d. Skakade igenom hela filmen och så blev jag lite smått rädd när vattnet kom mot mig haha!

Idag har iallafall Dracula fått nya skor, så nu är han fin om fötterna lilla pojken!
Red ut en liten barbackasväng efter han blev skodd, halvägs runt fyrkanten och tillbacka.
Han var lite dum ett tag och ville gå hem, men dunkade till han med skänklarna en gång så gick han framåt sen.
Han lyssnade väldigt bra för att vara på hackamore, lite segt att sakta av bara men annars lyssnade han jätte bra!

Släppte ut han direkt i hagen när jag kom hem igen.

Nu kommer det inte gå att rida i ridhuset tills på söndag heller då det ska vara massa Lamor där, fråga mig inte varför för det har jag ingen aning om. Tror det är nån utställning.. 



/Olivia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0