inte på topp

Nej, faktiskt inget är på topp just nu. Eller vad tycker ni? Jag har ju bloggat till månen och tillbaka!

Idag har varit en tung dag.. mamma har klippt av mig håret. Nu tänker ni säkert att *fan va lamt, det är bara hår?* men nej, jag älskar mitt hår. Allt blev helt fel med, vet inte vad hon tänkte när hon tog all min lugg? Får bli att ha mössa tills den växt ut igen!

Anledningen till att jag inte har bloggat är att bara denna veckan har jag 4 prov och 2 inlämningar, varav 2 prov nästa vecka. Kommer alltså inte blogga som vanligt under de två kommande veckorna men ska försöka med iallafall 1 inlägg per dag.

Daphne har mest gått dressyr i ridhuset, han är helt vrickad när man rider ut nu! Han har gått och blivit lite kaxig och säger emot rätt mycket, men annars har det funkat bra.


Ska försöka ta igen lite bloggande, annars hörs vi imon! :)

/Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0